Warning: include(/home/audiokon/public_html/wp-content/plugins/jetpack/modules/sharedaddy/sharedaddy.php) [function.include]: failed to open stream: Permission denied in /home/audiokon/public_html/wp-content/plugins/jetpack/modules/sharedaddy.php on line 18

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/home/audiokon/public_html/wp-content/plugins/jetpack/modules/sharedaddy/sharedaddy.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/audiokon/public_html/wp-content/plugins/jetpack/modules/sharedaddy.php on line 18
Fenomen dobrog zvuka Martha’s Pub | AUDIO KONSTRUKTOR DOO

Fenomen dobrog zvuka Martha’s Pub

Martha's pub

Zašto je Martha’s Pub odlično mesto za provod?

Nije stvar u tome da zvuk postoji ili da ga reprodukujemo i stvaramo, suština je umeti kreirati kvalitetan zvuk, izabrati opremu koja će nam to omogućiti i znati kako iskoristiti ove prednosti. U tekstu ističemo benefite koje su ostvarili korisnici Martin Audio sistema, Martha’s Pub u Novom Sadu, u fokusu sa prioritetima poslovanja: ostvarivanje većeg profita uz posetioce zadovoljne atmosferom u klubu.

U mutlimediji zvuk je, ako ne više, onda podjednako važan kao i vizuelno. Odličan zvuk može običan projekat učiniti fenomenalnim, dok bez njega nema nikakvog smisla. Vizuelno može biti upečatljivo i može da osnaži, ali zvuk je ono što budi emocije, stvara napetost i podstiče aktivnost.  Benefit koji ostvarujemo od zvuka u odnosu na vizuelno ogleda se u interpretaciji našeg tela. Zvuk je projektovan tako da ga posmatrač apsorbuje na nekoliko nivoa. Vizuelno je na žalost uvek ograničeno okvirima i smerom gledanja, te je posmatrač često u situaciji da mora da izabere objekat posmatranja ili fokusa. Veoma je važno imati na umu da sam enterijer utiče na to kako će se posetioci u klubu ponašati: sedenje-stajanje, odabir boje, postavljanje ledova, TV i video projekcija…i naravno odabir sistema za ozvučenje kao ključni momenat. Brojna istraživanja ukazuju na to da glasna muzika utiče na povećanu konzumaciju alkohola: u jednom momentu večeri svetla se stišavaju, muzika pojačava, a šankovi prazne. Gueguen (2008) je sproveo eksperiment u kom je učastvovalo više hiljada ljudi: u proseku čovek popije 250ml piva za 14,5 minuta dok je muzika na optimalno-normalnom nivou; U trenutku kada se pojača 14,5 minuta postaje 11,5 što znači da je u eksperimentu svaki od posmatranih posetilaca popio jedno piće više u uslovima pojačane muzike. Istraživači su merili čak i broj gutljaja pri ispijanju svake čaše – pri glasnijoj muzici ispija se brže, ali gutljaji nisu postajali veći, nego češći. Važno je napomenuti da je komunikacija medju ljudima veoma bitna i doprinosi opštoj atmosferi, te da je samim tim veoma važan i izbor opreme za ozvučenje koja se u klubu instalira: ukoliko je to Martin Audio i uz 120 dB moći ćete da flertujete i pričate a da se razumete, dok je uz neke druge zvučnike ovo nemoguće i pri malo glasnijoj muzici. Ranije se mislilo da glasna muzika doprinosi većoj potrošnji alkohola jer se manje razgovara no ta teorija je opovrgnuta i više se ukazuje na socijalnu interakciju jer ljudi koji sede i piju u klubovima bez glasne muzike oni mogu ceo dan da sede pričaju ili ne pričaju i piju jedno piće, dok atmosfera uz glasnu muziku, igru i komunikaciju stvara ukupan osećaj dobrog provoda. Istraživanje je čak pokazalo i da konzumentima, u uslovima dobrog provoda (glasne muzike, ćaskanja i đuskanja) alkohol ima sladji ukus, a uz podsticanje dodatnim informacijama (interesantne vesti iz svakodnevnog života i šoubiznisa) sve su manje svesni jačine alkohola u piću.

Sve u svemu, u Martha’s Pub/u je  uvek dobro a zvuk savršen. Vidimo se! Facebook: https://sr-rs.facebook.com/pages/Marthas-Pub/286886009805

Komentari

komentara

Web design by Vojvođanska foto agencija